Pásová pila na dřevo PILOUS CTR 550 E MOBIL

Značka: PILOUS

Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání. Celková váha modelu CTR 550 E mobil s přívěsným vozíkem je 560 kg. Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální váhu může mít přívěsný vozík! Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene (příslušenství). Přepravní vozík je homologovaný včetně pojezdových sekcí, upínačů materiálu a výklopných úhelníků. Při vyřízení nového osvědčení na STK je nutné z vozíku odstranit pojezdový most s ramenem pilového pásu.

Tento produkt není možné objednat online na našem e-shopu. Pro poptávku či objednávku nás kontaktujte na e-mailu kkservis@kkservis.cz nebo na telefonním čísle +420 603 463 212.

Dostupnost Momentálně nedostupné
Kód: CTR550EMOBIL
212 000 Kč 256 520 Kč včetně DPH
Pásová pila na dřevo PILOUS CTR 550 E MOBIL
Značka: PILOUS
Dodáme vám jakýkoliv rozměr
Dodáme vám jakýkoliv rozměr
Naše svařovna vám dodá jakýkoli rozměr pilového pásu
Odborně vám poradíme
Odborně vám poradíme
Odborně poradíme a k dodaným produktům zajistíme servis
Přední prodejce v ČR
Přední prodejce v ČR
Jsme přední prodejci pil BOMAR, Pilous, PILANA a PEGAS-GONDA

Jednoduchá demontáž a zpětná montáž. Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování. Pro bezpečné upevnění je plachta vybavena oky a ocelovým lankem s koncovkami, umožňujícími použití visacího zámku. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.

Nejmenší stroj v nabídce, je určen především pro řezání menších objemů řeziva. Ideální řešení pro rodinné farmy, stolařské provozy nebo malé pilnice.

Tento model je oproti CTR 550 navíc vybaven strojním posuvem do řezu a zpět s plynulou regulací rychlosti. To výrazně zvyšuje komfort obsluhy stroje a i celkovou produktivitu. Posuv zajišťuje pomocí řetězového převodu elektromotor se šnekovou převodovkou, řízený frekvenčním měničem. Rychlost pojezdu se mění jednoduše otáčením kolečka potenciometru na ovládacím panelu. Koncové, dojezdové polohy jsou proti nárazu zabezpečeny automatickým zpomalením a zastavením.

Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.

Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.

Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním elektromotorem, speciálně vyvažovaným proti vibracím. Celkový příkon stroje 4 kW zaručuje nízké provozní náklady a snadné připojení k síti.

Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje.

Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.

Vysokou přesnost řezu a životnost pilového pásu zaručuje profesionální třístranné tvrdokovové vedení pilového pásu ve vodících kostkách a robustní uložení všech rotačních částí. To vše vede dosažení maximální přesnosti řezu jako u profesionálních strojů.

Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny a z praxe počítají i s velmi tvrdými provozními podmínkami. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.

CTR 550 používá standardní pilové pásy na dřevo (35 x 0,9 mm), stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů CTR 710, 800, 800 H a 1000 H/40.

Výhodou stroje je, vzhledem k nižší obvodové rychlosti pilového pásu, i možnost použití bimetalových pilových pásů 27 x 0,9 mm, standardně používaných u pásových pil na kov. Hlavní předností je, že odpadá broušení a rozvádění zubů a není nutné ke stroji pořizovat brusku pilových pásů a zařízení pro rozvod zubů.

Nasazení těchto pásů má své výhody při malokapacitním, nárazovém používání stroje, nebo při dělení specifických materiálů, zejména vzácných a exotických dřevin. Bimetalový pilový pás na kov má mimořádnou odolnost, houževnatost a tvrdost zubu, která přeřízne i kovové materiály v kmeni jako hřebíky, střepiny, kulky...

Kromě bimetalového pásu na kov rozměru 27 x 0,9 mm je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 34 x 0,9 mm, kde větší rozteč zubů umožňuje produktivní řezání i u velkých průměrů kmenů běžného evropského dřeva.

Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech.

Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.

Kategorie: Kmenové
Hmotnost: 560 kg
Posuv do řezu a zpět: motorický
Výškové nastavování ramene: ruční
Ovládací panel: na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem: ruční
Celková řezná délka: 4,35 m
Max. průměr kmene: 550 mm
Max. šířka trámu (desky): 400 mm
Max. zdvih pilového pásu: 465 mm
Min. výška řezu: 20 mm
Max. průchod ramenem: 200 mm
Řezná délka základní sekce: 4,35 m
Min. délka řezu: 0,9 m
Délka prodlužovací sekce: 2,25 m
Celková délka stroje včetně vozíku: 6,489 m
Motor pilového pásu: 4 kW
Motor pojezdu mostu ramene: 0,18 kW
Max. rychlost pojezdu (vpřed/vzad): 15 m/min.
Rozměry pilového pásu: 3110 x 27÷35 x 0,9 mm
Váha vozíku: 355 kg
Váha prodlužovací sekce: 98 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: